سرهنگ حمدالله رحمتی پور  اظهار کرد: قرار بود در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در کرج در جلسه شورای ترافیک هفته گذشته تصمیم گیری شود که این جلسه به دلایلی برگزار نشد و تصمیم گیری در این خصوص به جلسه هفته آینده موکول شد .

وی ادامه داد: واقعیت این است هنوز زیرساخت‌های مناسب برای اجرای دائم این طرح در کرج وجود ندارد و اجرای آن نیازمند بررسی همه جانبه است.

وی افزود: به عنوان مثال برای اجرای این طرح نیاز به استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف در کرج داریم که علی رغم اینکه آماده به کار هستند ولی هنوز به پلیس تحویل داده نشده و امکان استفاده از همه آنها وجود ندارد.

این مسئول توضیح داد: در اجرای طرح زوج و فرد باید به مسائل متعددی از جمله وضعیت سرویس های مدارس و ... توجه داشت چون کسی که با خودروی خود دانش آموزان را جابه جا می‌کند قطعاً نباید مشمول این طرح باشد.

سرهنگ رحمتی پور تاکید کرد: برای اجرای این طرح باید به توقعات عمومی مردم در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه سیستم حمل و نقل عمومی هم توجه کرد.

وی با بیا اینکه طرح زوج و فرد در کرج هر ساله در مقطعی از سال اجرایی می شود، گفت: همه ساله در نیمه دوم اسفند شاهد اجرای این طرح هستیم ولی هنوز تصمیمی در خصوص اجرای دائم این طرح گرفته نشده است.

 طی چند روز اخیر خبری مبنی بر اجرای طرح زوج و فرد در کلانشهر کرج طی روزهای آینده منتشر شده بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1321311
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.