به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه از این میزان تردد ۹۱ درصد مسافر خارجی و ۹ درصد نیز مسافر ایرانی می‌باشد، افزود: از این تعداد مسافر ۲۲۸ هزار و ۵۱۴ نفر با وسیله نقلیه (اتوبوس، مینی بوس و سواری ) و۹۷۳ هزار و ۷۷۹ نفر نیز با پای پیاده از پایانه مرزی بیله سوار تردد نموده‌اند.

وی از افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و گفت: در ۹ ماهه سال گذشته ۷۳ هزار و ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه نیز از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند.

رحمتی در مدت یاد شده  تردد ۵۱ هزار و ۴۲۳ دستگاه کامیون را از این پایانه یادآور شد و گفت: از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۰۹ دستگاه کامیون وارد و ۲۴ هزار و ۳۱۴ دستگاه نیز از پایانه مرزی بیله سوار خارج شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۹ ماهه گذشته ۳ هزار و ۴۲۵ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد نموده است، گفت: در تردد اتوبوس شاهد افزایش ۸۱ درصدی هستیم.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: از ابتدای سالجاری ۱۸ هزار و ۱۷۲ دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد داشته که از این میزان ۱۷ درصد ایرانی و ۸۳ درصد نیز خارجی می‌باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1320067
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.