محمد دلاوریان روز چهارشنبه در نشست با عوامل اجرایی جشنواره خیرین مدرسه ساز البرز اظهارداشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی را ایجاد بستر مناسب برای مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی تشکیل می دهد.
وی با اشاره به اینکه همت والای خیرین مدرسه ساز درامر توسعه فضای آموزشی در جامعه به ویژه در استان البرز ستودنی است ، خاطرنشان کرد: خیرین نقش بسیار مهمی درجلوگیری از بحران آموزشی دارند.
وی یادآور شد: بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشم‌داشت آنان نبود چه بسا همچنان بسیاری از مدارس استان هنوز هم چند نوبته بود و شاید هم در بعضی مناطق از استان  هیچ مدرسه‌ای ساخته نمی‌شد.
دلاوریان با بیان اینکه در کشور ما بار اصلی مدرسه سازی بر عهده خیرین نیک اندیش است، اضافه کرد: مدرسه سازی هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد.
 خیرین مدرسه ساز با ایثار مال خود در پیشرفت هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان ایرانی و ساخت ایران نوین در آینده سهم بسزایی داشته و دارند.
وی با اشاره به اینکه بی‌تردید کمک به کودکان جامعه تاثیر مستقیمی بر روی سرنوشت یک کشور خواهد داشت، عنوان کرد: کار نیک این افراد برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز ادامه داد: مدرسه از زیربناهای اصلی برای رشد و توسعه کشور محسوب می شود که شرایط را برای کسب علم و دانش در راستای داشتن جامعه ای مطلوب فراهم می کند.
دلاوریان گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در سه سال متوالی رتبه برتر کشوری را در زمینه ساخت مدرسه  و تعهدات کسب کرده است.
وی تاکید کرد: تحقق تعهدات خیرین مدرسه ساز در جشنواره های خیرین مدرسه ساز یک افتخار است.
در این آیین از زحمات مجریان بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز تجلیل شد.
استان البرز ۵۰۰ هزار نفردانش آموزدارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.