مهریار کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مهدی قربانی هنرجوی هنرستان شهید پهلوانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در آزمون تعمیر تلفن های خانگی ، رومیزی و همراه و معصومه محمدی والا از هنرستان نور ناحیه ۲ کرج در آزمون صنایع دستی چوب به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
ازهنرستان شهید غلامحسینی ناحیه ۲ کرج هم کحیا زورمند سفتجانی در آزمون عکاسی دیجیتال و فاطمه باقرزاده اصل از هنرستان شهید ثانی ناحیه ۳ کرج در تولید محتوای الکترونیکی به مرحله کشوری رفتند.
 زهرا بربری از هنرستان دکتر طباطبایی شهرستان ساوجبلاغ در طراحی و توسعه صفحات وب و نرگس حسن پور در هنرفرش از هنرستان فلق شهرستان نظرآباد از دیگر هنرجویان البرزی راه یافته به کشور هستند.
این دوره از مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، ارائه آموزش های مهارتی به جامعه، ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان و شناسایی استعدادها در۲ مرحله استانی و کشوری برنامه ریزی و اجرایی شده است.
کرمی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات نقش موثری در تشویق، ترغیب و بروز خلاقیت ها و رقابت سالم درهنرجویان دارد، خاطرنشان کرد: این رقابت علمی - کاربردی در افزایش شناخت مردم نسبت به توانمندی های هنرجویان شاخه کاردانش و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی نقش بسزایی دارد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آورشد: دراین دوره ازمسابقات هنرجویان پایه یازدهم هنرستان های شاخه کاردانش دولتی و غیردولتی شرکت کردند.
وی اضافه کرد: درالبرز ۸۴ هنرجو دختر و پسر در ۲۷ عنوان آزمون مهارتی به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: مرحله عملی کشوری این دوره از مسابقات از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه ۹۸ به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود.
استان البرز ۵۰۰ هزاردانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.