گودرز محمودی  روز چهارشنبه در حاشیه بازدید عزیزاله شهبازی استاندار البرز  از پروژه های در دست احداث آزاد راه تهران - کرج  افزود: یکی از این پروژه ها در محدوده شهر گرمدره کرج و در خط  شمالی آزادراه تهران- کرج به طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال درحال انجام است که این پروژه  تاکنون پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است .

این پروژه از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان امسال  بهره برداری می شود.

پروژه دوم ، تعریض خط  شمالی آزاد راه تهران- کرج حدفاصل تقاطع فردیس تا خروجی مهرویلا به طول چهار کیلومتر است، این پروژه که با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال از اردیبهشت ماه سال گذشته اجرایی شده ، اکنون پیشرفت فیزیکی۵۵ درصدی دارد و تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

دیگر پروژه احداث زیرگذر، اصلاح هندسی و بهسازی تقاطع فردیس در خط شمالی آزاد راه تهران - کرج  بوده که  در این پروژه احداث ۲ تقاطع غیرهمسطح اجرایی شده است.

 اعتبار این پروژه که شروع عملیات آن از آبان ماه  سال ۹۷ بوده بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال است و درزمان حاضر پیشرفت ۱۰ درصدی دارد.

آزاد راه تهران - کرج یکی از محورهای پرترافیک کشور محسوب می شود و روزانه بیش از ۲۳۰ هزار خودرو در این مسیر تردد می کنند که در روزهای تعطیل این رقم به حدود یک میلیون تردد می رسد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.