منصور رحمانیان مدیر کل هواشناسی البرز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آسمان امروز استان صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی، بعضی ساعات وزش باد، دما بین ۶ تا ۱۵ درجه بالای صفر، ‌ سرعت باد ۴۰ کیلومتر در ساعت و کیفیت هوا نیز ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی ادامه داد: هوای فردا یکشنبه استان البرز، قسمتی ابری تا ابری، غبار محلی، افزایش آلاینده‌ها و دمای کمینه و بیشینه هوا نیز بین هشت تا ۱۶ درجه بالای صفر خواهد بود.

رحمانیان بیان داشت: کیفیت هوا طی این مدت ناسالم برای گروه های حساس و سرعت وزش باد نیز۲۰ کیلومتر درساعت پیش بینی شده است.

این مسوول وضعیت هوای پس فردا دوشنبه استان را نیمه ابری تا ابری، مه رقیق، عصر و شب رگبار و رعدوبرق، ارتفاعات برف اعلام کرد و گفت: دمای کمینه و بیشینه هوا بین هشت تا ۱۳ درجه بالای صفر، ‌کیفیت هوا ناسالم و سرعت وزش باد نیز ۲۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی البرز وضعیت هوای سه شنبه هفته جاری را نیمه ابری تا ابری، مه آلود، بارش باران، ارتفاعات برف و دمای کمینه و بیشنیه را بین چهار تا هشت درجه بالای صفر پیش‌بینی کرد.

همچنین کیفیت هوا طی این مدت سالم و سرعت باد نیز ۲۴ کیلومتر در ساعت اعلام شد.

وی آسمان چهارشنبه هفته جاری استان را، قسمتی تا نیمه ابری، بعضی ساعات وزش باد، سالم و سرعت وزش باد را ۲۴ کیلومتر در ساعت بیان کرد و افزود: دمای کمینه و بیشینه هوا بین سه تا ۱۲ درجه بالای صفر است.

این مسوول تاکید کرد که از پس‌فردا دوشنبه سامانه بارشی قوی وارد استان می شود که آبگرفتگی معابر و غیره را به همراه خواهد داشت.

طی ۲ هفته‌جاری وضعیت کیفی هوای استان البرز  دربیشتر روزها ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

آلودگی هوا امروز شنبه سبب تعطیلی تمام مدارس و مهد کودک های البرز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.