سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : اعضای این باند سه نفره با سوءاستفاده از مراسم اربعین حسینی و سفر مردم به عتبات عالیات ، اقدام به قاچاق گوشی های تلفن همراه می کردند و سپس با رجیستری کردن آنها ، گوشی ها را در تهران و البرز به فروش می رساندند.

وی بیان داشت : با توجه به حساسیت موضوع، ماموران  انتظامی البرز بلافاصله وارد عمل شده و سردسته باند را که به صورت گسترده اقدام به وارد کردن گوشی های قاچاق می کرد  در تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضایی به مغازه موبایل فروشی نامبرده اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.
 محمدیان گفت: در بازرسی از مغازه موبایل فروشی، تعداد ۶۰ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف  شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان این که طبق نظر کارشناسان، ارزش تقریبی این محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت :اقدامات تکمیلی برای شناسایی شرکت های وارد کننده گوشی های قاچاق و همچنین شناسایی افرادی که اقدام به فعال کردن گوشی ها ی قاچاق کرده اند در حال انجام است.

وی اظهار داشت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.
محمدیان نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند، بسیار تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.