آرش اسماعیلی روز پنجشنبه دردیدار با مدیرکل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: طرح ملی " جودو برای همه " با هدف جذب بیشتر افراد به این رشته ورزشی طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه ای با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش درراستای استعدادیابی واهداف بلند این رشته ورزشی درمدارس کشورهستیم.

اسماعیلی تصریح کرد: ۱۰ استان که ظرفیت های بیش تری در این رشته ورزشی دارند برای استعدادیابی مورد توجه قرار می گیرند که استان البرز هم در این لیست قرار دارد.

رییس فدراسیون جودو ایران ادامه داد: ۶۰ هزار جودوکار در ثبت سامانه جودو داریم که این تعداد برای جودو ایران مناسب نیست ونیاز به افزایش دارد.

اسماعیلی یادآورشد: در برنامه داریم  تا دفاع شخصی را بین کارمندان و معلمان ورزش مدارس احیا ‌کنیم.

وی تاکید کرد: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه ای با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش در راستای استعدادیابی و اهداف بلند این رشته ورزشی در مدارس کشور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزهم گفت: یکی از مهمترین رویکردهای کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه،توجه به ورزش و تربیت بدنی در میان جمعیت دانش‌آموزی است.

سالار قاسمی با اشاره به اینکه برخی کشورها مثل چین بسیاری از قهرمانان ورزشی جهان و المپیک در مدارس مراحل رشد خود در زمینه های مختلف ورزشی آغاز کردند، تصریح کرد: در ایران نیز ورزش قهرمانی را باید از مدارس آغاز کرد.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش استان البرز آماده همکاری با فدراسیون جودو می باشد و برای شناسایی دانش آموزان مستعد البرزی و قرار دادن آن ها در مسیر ورزش حرفه ای آمادگی کامل داریم.

استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز و 25 هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.