منصور رحمانیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی حاکی از جوی پایدار همراه با وارونگی دما در سطوح پایینی جو است که کیفیت هوا را در سطح ناسالم برای گروه‌های حساس و بالاتر  قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: طی این مدت با گذر امواج ناپایدار و ضعیف از اوایل وقت فردا پنجشنبه روند کاهش آلاینده‌ها، افزایش ابر و بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

آسمان امروز استان البرز،‌کمی تا قسمتی ابری، هوا آلوده ، عصر و شب ابری،‌ ناسالم برای گروه‌های حساس، فردا پنجشنبه  قسمتی تا ابری و مه رقیق و هوا آلوده، بارش پراکنده  و کیفیت ناسالم هوا  برای گروه‌های حساس ، پس‌فردا جمعه، قسمتی تا نیمه ابری و وزش باد خواهیم داشت.

رحمانیان وضعیت کیفی هوای روزهای جمعه،‌شنبه و یکشنبه آینده را سالم پیش بینی کرد و گفت: آسمان استان روز شنبه  صاف تا قسمتی ابری، وزش باد شدید و لحظه‌ای شاهد خواهیم بود.

سرعت وزش باد عصر امروز و فردا پنجشنبه در استان البرز ۲۰ کیلومتر در ساعت،جمعه ، ۲۴ کیلومتر در ساعت،‌شنبه ۴۸ کیلومتر در ساعت ویکشنبه نیز ۲۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

همچنین دمای کمینه و بیشینه هوای امروز استان البرز بین سه تا ۱۲ درجه بالای صفر، فردا پنجشنبه بین چهار تا ۱۳ درجه بالای صفر،‌جمعه بین پنج تا ۱۵ درجه بالای صفر،‌شنبه بین سه تا ۱۵ درجه بالای صفر و یکشنبه هفته آینده بین چهار تا ۱۵ درجه بالای صفر خواهد بود.

طی چند روز گذشته وضعیت کیفی هوای استان البرز در وضعیت ناسالم قرار داشته است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.