خلیلی تارقلی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بازدید استاندار البرز از شهرستان ماهدشت، اظهار داشت: شهر ماهدشت دارای شش هزارو ۱۴۰ هکتار مساحت در جنوب غربی شهرستان کرج است که دارای قدمت هفت هزار ساله می باشد.
وی افزود: این شهر با دارا بودن قدمت بالا دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که تعدادی از آثار و مناطق دارای ثبت ملی آثار ملی است.
شهردار ماهدشت تصریح کرد: شهرداری ماهدشت از سال ۷۰ راه اندازی شده و دارای ۱۵۹ نیروی قراردادی، رسمی و ۱۵۰ نیروی پیمانی است.
تارقلی عنوان کرد: از ظرفیت های شهر ماهدشت می توان به همجواری با فرودگاه پیام، و برخی محور های مواصلاتی اشاره کرد که ظرفیت های سرمایه گزاری بسیاری وجود دارد.
وی در خصوص احداث پروژه مسکن مهر در ماهدشت خاطر نشان کرد: از سال ۸۸ پروژه مسکن مهر در مساحت ۱۵۰ هکتاری در قالب ۱۰ هزار و ۴۴۴واحد آغاز بکار کرد.
شهردار ماهدشت با اشاره به اینکه در شش هزار واحد آن ۲۰ هزار نفر زندگی می کنند، بیان کرد: اکنون سه مدرسه، دو مسجد و یک کلانتری در محدوده مسکن مهر وجود دارد، اما علیرغم جانمایی تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در این محدوده اکنون فاقد حداقل این امکانات است.
تارقلی بیان کرد: باید همه دستگاه های متولی برای اجرای پروژه ها برای این منطقه کمک کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی ۲۲۰ هکتار از محدوده شهر را تصرف کرده که موجب اشتغال دو هزار نفر گردیده است و بنا بود محدوده جایگزین به شهر داده شود که چند پیشنهاد داده شده اما تا کنون توافقی صورت نگرفته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1287601
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.