۱۳ آبان یکی از روزهای مهم در تاریخ معاصر ایران است که هر ساله دانش آموزان البرزی همانند سایر دانش آموزان کشور با فرارسیدن این روز در مراسم صبحگاهی اقدام به سردادن شعارهای انقلابی می کنند و بار دیگر با امام ، شهدا و ولایت تجدید میثاق می کنند.
در این روز تاریخی دانش آموزان البرز نیز برنامه های مختلفی برای محکوم کردن اقدامات ضد حقوق بشری مستکبران علیه ملت ایران چون سرود، شعر اجرا می کنند و شعارهای کوبنده در زمینه انزجار از استکبار جهانی را به نمایش می گذارند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز دوشنبه با اشاره به رویدادهای یوم الله ۱۳ آبان در این زمینه به ایرنا گفت: امروز دانش آموزان و فرهنگیان زنگ استکبار ستیزی را در مدارس این استان به صدا درمی آورند تا بار دیگر اعلام کنند پیرو مکتب اسلام و انقلابند.
سالار قاسمی هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس را آشنایی دانش آموزان با اهمیت روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلو گیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ترامپ از نگاه نسل چهارمی های انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی از روز ملی استکبار ستیزی به عنوان یک مسئله اساسی به تعبیر مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: امروز سخنرانان با حضور در مدارس البرز برای دانش آموزان از استکبار ستیزی و رسالت خطیر فعالان عرصه تعلیم و تربیت در این زمینه سخن می گویند.
وی تصریح کرد: دراین روز ماندگار مطالبی با محوریت اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در جهان ارائه می شود تا نسل نو به دلیل اصلی عصبانیت مستکبران از ایران پی ببرند.
قاسمی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با حکومت و حاکمیت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان البرز ضمن همخوانی سرود ملی ایران دیدگاه خود را در زمینه ۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی در قالب روزنامه دیورای، نقاشی، انشاء نویسی ، داستان کوتاه و مقاله به تصویرکشیدند.
وی تاکید کرد: امروز صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در ۲ هزار و ۹۰۰ کد مدرسه البرز طنین انداز شد و پرچم پرافتخار ایران اسلامی به اهتزاز درآمد.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.