حاجی رضا شاکرمی روز یکشنبه در حاشیه آئین  تودیع و معارفه معاون‌ منابع انسانی دادگستری استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تصادفات در جاده کرج – چالوس، افزایش داشته است ، اظهار داشت: تصادفات در این محور در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، حدود ۱۵۰ درصد رشد داشته این در حالی است که تردد در این جاده بین هشت تا ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: به این منظور کارشناسی‌های لازم انجام شد و نظریه کارشناسی این بود که نوع آسفالت استفاده شده برای این جاده مناسب نبوده است.

شاکرمی گفت: همچنین از رانندگان قدیمی این محور نظرخواهی کردیم که بر روی موضوع نوع آسفالت حرف داشتند، که در نهایت نظر کارشناسی این بود که نوع آسفالت مرغوب نیست، البته عوامل دیگری از جمله کوهستانی بودن، پیچ‌های خطرناک و خطای انسانی نیز در افزایش این تصادفات بی تاثیر نبوده‌اند.

وی ادامه داد: پیمانکار آسفالت جاده کرج – چالوس احضار شد که البته پاسخ هایی دارد و معتقد است که آسفالت مناسب است، با این وجود برای اعلام نظر قطعی نیاز به رسیدگی قضایی و کارشناسی بیشتری می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج اظهار داشت: در صورت محرز شدن این مساله، با افرادی که در این رابطه اهمال و یا قصوری داشته‌اند، به طور قطع برخورد می‌شود.

صدور کیفرخواست برای رئیس سابق موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود به صدور کیفرخواست برای یکی از مسوولان پیشین موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اشاره و خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده کیفرخواست صادر، اما محکومیت هنوز مشخص نیست و تا قطعی نشود نمی توان اظهار نظر کرد.

وی در ادامه به آخرین وضعیت پرونده عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی اشاره کرد و گفت: پرونده در شعبه ۲۲ بازپرسی مفتوح و تحقیقات و برسی های آن در حال انجام است.

شاکرمی افزود: با توجه به اینکه پرونده نیازمند کار فنی، علمی و تحقیقاتی است، زمان‌بر بوده اما در حال انجام است.

تشکیل پرونده برای یکی از اعضای شورای شهر کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان البرز همچنین از تشکیل پرونده برای یکی از اعضای شورای شهر کرج خبر داد و گفت: در این خصوص هنوز کیفرخواستی صادر نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.