عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در آیین متمرکز استانی بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ طرح خدمات رسانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی البرز که در روستای جارو شهرستان اشتهارد برگزار شد، افزود: روستای جارو که امروز به عنوان روستای نمونه گردشگری استان انتخاب و معرفی شده،‌به همت و وفاق و همدلی موجود در استان به این دستاورد رسیده ایم.

وی اظهار داشت: اقداماتی که در استان به خصوص با همت سپاه انجام شده در بازگشت جمعیت به روستاها تاثیرگذار بوده بطوریکه با افزایش جمعیت روستایی در البرز روبرو هستیم.

شهبازی گفت: در استان البرز یک وفاق و همدلی وجود دارد که به عنوان یک الگو می توان از آن استفاده کرد و کار تیمی حاکم در استان باعث شده تا اعتبارات عمرانی نسبت به گذشته افزایش یافته و جز سه استان برتر کشور در جذب اعتبارات عمرانی باشیم.

وی انجام بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و جذب سرمایه گذاران خارجی را از جمله موفقیت های استان برشمرد و افزود: نگاه دولت، تهران و قوه مقننه و قضاییه را به استان البرز معطوف کردیم که یک استان راهبردی و استراتژیک است .

استاندار البرز اضافه کرد: برای هیچ طرحی به مسئولین ملی مراجعه نکردیم مگر اینکه مطمئن بودیم که با پاسخ مثبت روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه کنارگذر جنوبی چرمشهر- آبیک یکی از پروزه های موفق در این استان به شمار می رود، گفت: این پروژه و همچنین پروژه ریلی هشتگرد ظرف زمانبندی پیش بینی شده به سرانجام خواهد رسید که نتیجه وفاق و همدلی مسئولین استان و کشور است.

شهبازی انجام پروژه ایستگاه تولید برق در باغستان کرج و گذرگاه شمالی شهید همت را نیز از دیگر پروژه های موفق استان برشمرد و اظهار داشت: با هم بودن ها را در استان پاس می داریم.

وی بیان داشت: در ارتباط خوبی که سپاه با مجموعه استان دارند باعث شده امنیت استان بالا رفته و رونق کسب و کار در استان ایجاد شود.

استاندار البرز اظهار امیدواری کرد که سپاهی که از بطن و دل مردم برخاسته همچنان بدرخشد و به دشمنان اعلام می کنیم که همه با هم هستیم و همه مردم سرباز نظام و رهبری هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه با حضور در استان البرز ضمن حضور در آیین بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی و خدمات رسانی از پروژه های کنارگذر جنوبی آبیک – چرمشهر و خط ریلی هشتگرد و گلشهر بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.