دکتر مهرداد بابایی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با ایام پیاده روی اربعین حسینی  چهار واحد عملیاتی از اورژانس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مرزهای غربی کشور و کربلای معلی به منظور ارائه خدمات درمان و سلامت زائرین اربعین  اعزام  شدند.

وی ادامه داد : در این مدت  ۳۹ نفر شامل ۲۴ مرد و ۱۵ زن مصدوم و بیمار بودند نیز در چهار عملیات اتوبوس آمبولانس و اعزام سه دستگاه آمبولانس اورژانس البرز  به مراکز درمانی استان های تهران و البرز انتقال یافتند که از این تعداد ۲۹ نفر در مراکز درمانی شهید مدنی، امام حسین(ع) ، البرز، کوثر و مجتمع درمانی امام علی (ع )کرج  بستری شدند.

بابایی بیان داشت: در هفته گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات اورژانس البرز در سطح استان برخوردار شدندکه دراین هفته به هشت هزار و ۹۹۴  تماس تلفنی پاسخ داده شد.

در این مدت تکنسین های پرتلاش اورژانس  البرز به سه هزار و ۱۰۰ ماموریت اعزام شدند.
در جریان انجام این تعداد ماموریت ، ۴۱۳ مأموریت به منظور درمان و انتقال مصدومین حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۶۸۷ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.
کارشناسان فوریتهای پزشکی البرز در هفته گذشته بالغ بر یک هزار و  ۲۸۷ نفر را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی استان انتقال داده و  یک هزار و ۲۹۶ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

در هفته ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با انجام ۲ مأموریت در جاده کرج - چالوس و شهرستان اشتهارد ، ۲بیمار قلبی و یک مصدوم که در اثر کار با اره برقی ، آسیب شدید از ناحیه دست داشت را ضمن ارائه خدمات درمانی در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.