سرهنگ رضا گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به اولین بارش های پاییزی و لغزندگی جادهها  میطلبد رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

در چنین شرایطی که سبب تصادف هایی مانند واژگونی  می‌شوده علاوه بر سرعت مطمئنه ، رعایت فاصله طولی خودرو ها  ضروری است.

اطمینان از سلامت فنی خودرو، سوخت کافی از مهمترین  توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
گودرزی افزود: همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است که باید مد نظرقراردهند.
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط کوه در مسیر های کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.
وی یادآورشد: با توجه به مه آلود بودن جاده کرج - چالوس رانندگان در این محور  فاصله طولی را رعایت کرده تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.
پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

استان البرز دارای یک هزار و۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
روزانه بیش از ۲۲۰ هزار وسیله نقلیه درراه های استان البرز تردد می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.