نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام روز سهشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حذف استعلام‌های دست و پاگیر برای صدور و تمدید مجوز و پروانه‌های بهره برداری در منطقه گفت: یکی از امتیازها که برای سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی پیام در نظر گرفته شده تمدید پروانه آنها به مدت سه سال است که پیش از این یک ساله بود.

همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته و استناد به قانون و به منظور تسهیل در فرآیند حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام، برخی از استعلام‌ها حذف شده و با هماهنگی صورت گرفته مدت زمان صدور پروانه بهره‌برداری توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به حداقل زمان ممکن تقلیل یافته است.

مدیرعامل منطقه ویژه و فرودگاهپیام با بیان اینکه اولویت برنامه‌ریزی و تدوین بودجه سال ۹۹ پیام، تسهیل در امور جذب سرمایه گذاری در منطقه است اظهار داشت: بودجه سال آینده با رویکرد بهبود فضای کسب و کار، حذف فرآیندها و هزینه‌های غیرضروری تدوین شده است.

به همین منظور در نظر داریم بستر و زیرساخت‌های لازم برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام را فراهم کرده و در امور اداری نیز تسهیلاتی مهیا شود.

ثناگو مطلق گفت: با راه‌اندازی مستقیم مدیریت میزکار، امکان پیگیری روزانه و کاهش زمان اداری برای سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز مهیا شده است.

منطقه ویژه اقتصادی پیام به وسعت سه هزار و ۶۰۰ هکتار در جنوب غربی شهر کرج واقع شده و بیش از ۳۰۰ شرکت دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، آی.تی و آی.سی.تی در آن فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.