فرج الله ایلیات در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: وضعیت بودجه شهرداری کلان شهر کرج در شش ماهه نخست سال از وضعیت خوبی برخوردار و در بین چهار کلان شهر نخست کشور در حوزه افزایش بودجه بوده است.

وی در خصوص دو مصوبه پر سرو صدای شورای شهر عنوان کرد: لایحه شهرداری برای افزایش حق جلسه به ۵میلیون تومان در صحن علنی شورا مصوب شد در صورتی که چیزی که در کمسیون مطرح شد این نبود.

رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج بیان کرد: میزان پرونده های وارده به کمسیون ماده ۱۰۰ در شش ماهه نخست سال بالغ بر پنج هزار پرونده بوده است.

ایلیات خاطرنشان کرد: به دلیل این حجم از افزایش پرونده ها بنا شد نه بعنوان حق جلسه بلکه بعنوان پاداش برای شش ماهه نخست ۱۵ میلیون تومان به هر یک از اعضا داده شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از برخی سوء تفاهم ها اعضای شورا گفتن این پاداش به اعضا داده نشود و تنها به نماینده وزارت کشور و دادگستری پرداخت شود که بعد این پیشنهاد رد و مقرر گردید این پاداش به همه اعضا داده شود.

عضو شورای شهر کرج همچنین درخصوص ودیعه مسکن که شورا برای دو نفر از مسئولین استانداری تصویب کرد، بیان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای هر خانه، یک مبلغ تقریبی بوده و بنظر من این مبلغ می تواند تقلیل یابد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1277454
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.