روزنامه دنیای هوادار در شماره ۳۲۵ خود، رویکرد وزارت اطلاعات باید جامعه امن باشد نه امنیتی، چرا آنها همسایه‌ای خطرناک هستند، «فتحی، خطیر، CAS؛ چه کسی مسبب بازی با روان هواداران است؟» و شرایط کنونی ورزش را مناسب نمی‌بینم را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد. 

این روزنامه همچنین در گفت‌وگویی با احد رسولی رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت‌های فرسوده شهرداری کرج با عنوان «موافقت دولت با ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی کرج» نوشت: بخشی از هزینه انجام پروژه از اعتبار حاصل از فروش ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت تامین می‌شود که به عبارتی می‌توان گفت دولت نسبتا در انجام تعهدات خود خوب عمل کرده است.

«وزارت کشور با اعطای ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز موافقت کرده است که امیدواریم تا پایان امسال اعتبار حاصل از فروش آنها به پروژه متروی کرج تزریق شود.»

همچنین روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۷۹ خود را سخنان وزیر راه و شهرسازی اختصاص داد و نوشت: افتتاح بزرگترین خط تولید کانتینر دریایی ایران.

سهم ۲.۵ درصدی کودکان از کران ۹۸، راه دشوار فوتسال مقاومت در نیم فصل دوم، رشد سه درصدی نسبت اشتغال در البرز، البرز رتبه اول در حوزه صدور کارت ملی هوشمند و ژورنالیسم ادبی به اضافه زد و بند! از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله روزنامه پیام آشنا هم مطلبی با عنوان «مروری بر ۱۰ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نگاه وییه به کرج» منتشر شده است.

این روزنامه همچنین در بخشی گزارشی با عنوان «متروی کرج؛ گردابی که اعتبارات را می‌بلعد» که توسط نسترن کیوان‌پور تهیه شده، نوشت: امکان ندارد راجع به موضوع متروی کرج مطلبی در صفحه اینستاگرامم پست کنم و سیل انتقادات شهروندان کرجی ب کامنت‌ةا و دایرکت سرازیر نشود! به نظر می‌رسد متروی کرج در کنار دو سه پروژه بزرگ دیگر این کلانشهر به یکی از گرداب‌هایی بدل شده که اعتبارات و بودجه‌ها را در ادوار مختلف مدیریت شهری می‌بلعد و خروجی قابل اعتنایی ارائه نمی‌کند.  

روزنامه پیام سپیدار نیز مهمترین تیتر شماره ۱۲۸۲ خود را به سخنان وزیر راه و شهرسازی اختصاص داد و نوشت: متروی شهر جدید هشتگرد این هفته آزمایش می‌شود.

افتتاح بزرگترین تولید خط کانتینر ایران در البرز، کرج چهارمین کلانشهر کشور در جذب بودجه پنج ماهه امسال، صنایع و تولیدکنندگان پرآوازه‌ای در البرز فعالیت دارند و استانداران در مسیر تولید بیش از پیش بکوشند از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«روز جهانی پست گرامی باد» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۶۰۱ خود، رویکرد وزارت اطلاعات باید جامعه امن باشد نه امنیتی، بابک زنجانی‌سنج نداریم و بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های برتر را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/۶۹۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.