مراد مالمیر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این سامانه برای معلمان فعال شده است و از ۱۶ مهر ماه ۹۸ نیز ثبت سفارش برای دانش آموزان جامانده انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری کتاب‌های درسی به دو شیوه، یکی از طریق آموزش و پرورش و از طریق کتابفروشی‌های مجاز توزیع شده است.
کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، دوره دوم متوسطه شاخه " نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش " و کتاب‌های تکمیلی دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان پس از ثبت‌نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق مدرسه توزیع شده و کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه از طریق کتابفروشی‌های مجاز در سطح استان توزیع شده است.
همچنین کتاب‌های درسی بر اساس آمار سناد و سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (irtextbook.com)، تا قبل از شهریور به نواحی و مناطق ارسال شده و مناطق نیز بر اساس تعداد ثبت‌نام در سامانه، کتاب درسی را به مدارس تحویل داده‌اند و مدارس نیز دراولین روز سال تحصیلی به دانش‌آموزان تحویل داده‌اند.
مالمیربا اشاره به اینکه در حال حاضر کتاب درسی تمام دانش‌آموزانی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، تحویل داده شده است، یادآورشد: اگر دانش آموزی به هر دلیل موفق به دریافت کتاب درسی نشده است باید به مدرسه مراجعه کند.
این مسئول ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه سناد  و فروش و توزیع مواد آموزشی توسط مدرسه انجام می شود تا ارسال کتاب برای دانش آموز امکان پذیرشود.
وی تاکید کرد: کتاب این بخش از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توزیع می‌شود.

البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.