به گزارش ایرنا، این فرودگاه که سال ها است به عنوان تنها فرودگاه کارگو(باری) کشور در حال فعالیت است، جاذبهای دیگر در دل آن افزوده شده، جاذبهای کهعلاوه بر کمک به توسعه استان می تواند به پیشرفت هر چه بیشتر منطقه نیز کمک کند.

همزمان با تاسوعا حسینی، نخستین پرواز پس از به تصویب رسیدن بخش مسافری این فرودگاه در هیات دولت روز دوشنبه از مبدا مشهد مقدس در کرج به زمین نشست و ساعت ۱۴ نیز کرج را به مقصد مشهدالرضا(ع) ترک کرد.

امروز عزم مسئولان ملی و استانی جواب داد و آرزوی دیرینه مردم استان البرز یعنی مسافری شدن این فرودگاه بین المللی به بار نشست.

نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی  و فرودگاه مسافری پیام در حاشیه راه اندازی بخش مسافری این فرودگاه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:با پیگیری های دکتر جهانگیری معان اول رئیس جمهوری، وزرای راه و شهرسازی و ارتباطات و استاندار البرز توانسته ایم با تصویب مسافری شدن پیام، نخستین پرواز را در آن به مرحله اجرا در آوریم.

مجوز انجام پروازها از این فرودگاه از هیات دولت دریافت شده و هدف این است که از این پس در هفته در ابتدا ۲ پرواز به مقصد مشهد مقدس و در ادامه گسترش پروازها به دیگر مسیرهای کشور را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت و تنوع جمعیتی که در استان وجود دارد، پیام این آمادگی را دارد تا مسیرهای پروازی خود را به نقاط مختلف کشور گسترش دهد که  از طریق همکاری با ایرلاین های مختلف بنا داریم تا به این مهم دست یابیم.

توسعه بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام در کنار دیگر ظرفیت های آن از جمله بخش کارگو و منطقه ویژه اقتصادی می تواند موجب توسعه هر چه بیشتر این فرودگاه و استان شود.

بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام از شهریور ماه سال گذشته به صورت غیر رسمی آغاز به کار کردکه  این پروازها پس از مدتی متوقف شد.

از این پس از در هفته ۲ پرواز بین مشهد مقدس و کرج انجام می شود که قرار است پروازها به دیگر نقاط کشور نیز انجام شود.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.