به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه هماهنگی تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد، عنوان کرد: در تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در مجموع ۱۶ تیم داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد که ۱۲ تیم آن خارجی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور نماینده استان اردبیل در این دوره از مسابقات، افزود: تیم‌های منتخب مشگین‌شهر، سپاهان اصفهان، نماینده خراسان رضوی و تیم ملی جمهوری اسلامی چهار تیم داخلی حاضر در تور بین‌المللی خواهند بود.

۱۲ تیم خارجی میهمان اردبیلی ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان با حضور ۱۲ تیم خارجی و ۴ تیم داخلی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

آقاخانی یادآور شد: امیدواریم با میزبانی مطلوب اردبیل از این دوره از مسابقات بار دیگر توان و ظرفیت مهم این استان در برگزاری رویدادهای مهم و بین‌المللی ورزشی را به اثبات رسانده و ظرفیت‌های گردشگری استان را نیز به جهانیان نشان دهیم.

به گفته وی میزبانی اخیر اردبیل از هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان از جمله مهمترین مسابقات برگزار شده در استان بود که با تأیید و جلب نظر مثبت ناظران فدراسیون جهانی نیز همراه شد و امیدواریم در تور بین‌المللی دوچرخه سواری نیز با تلاش دستگاه‌های اجرایی میزبانی شایسته‌ای را از خود به نمایش بگذاریم.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1252618
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.