روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۵۴ خود اظهارات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: رشد شهرنشینی در البرز ۹۲.۶ درصد است.

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه عمرانی و و فرهنگی در فردیس، ۷۰ درصد کودکان کار شهر کرج اتباع خارجی هستند، افتتاح ۶ سالن سینمایی در البرز و برگزاری جشنواره صنایع دستی در شهر جدید هشتگرد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «تروریسم از اساسی‌ترین معضلات جامعه جهانی است» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام آشنا در مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۵۳ خود نوشت: البرز رتبه نخست اجرای مصوبات تنظیم بازار در کشور.

قیمت خودرو باز هم کاهش می‌یابد، کافی نبودن اعتبارات دولتی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مددجویان، آیین تشت‌گذاری در گرمدره برگزار شد و مراقب باشیم در دام خرافات گرفتار نشویم از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«ضرورت شرقی شدن فضای مجازی در عضر حاضر» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام آشنا است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۵۶۹ خود ایران جزو رتبه‌های برتر ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی در دنیا شد و آغاز اجرای مقررات جدید بازار پایه از ۱۳ شهریور را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

هنوز تصمیم درخصوص سهمیه‌بندی بنزین گرفته نشده است، بانک‌ها وام ازدواج را با اخذ یک ضامن معتبر و سفته پرداخت کنند و به متکدیان خیابانی کمک نکنید دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین روزنامه دنیای هوادار در شماره ۲۹۸ خود «آمریکا ما را تحریم کرده، ترغیب به اختلاس و فساد که نکرده است» و «محو راه آهن» اوج افتخار انصاری فرد! را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انخاب کرده است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.