سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت:  در این مدت نیز مالکان  یک هزارو ۳۱۸ وسیله نقلیه متخلف به دلیل ارتکاب تخلف رانندگی اعمال قانون شدند.

ایجاد صدای نامتعارف از لوله اگزوز خودرو و موتورسیکلت ها، دور دور کردن، نصب سیستم‌های صوتی قوی با صدای بلند بر روی خودرو و ایجادآلودگی صوتی  اقدامی غیر قانونی بوده و پلیس ضمن شناسایی با متخلفان  برخورد می‌کند.  

 برخی شهروندان  به ویژه درساعات پایانی شب اقدام به دور دور کردن درسطح معابر می کنند که سبب ایجاد مزاحمت  وسلب آسایش  برای شهروندان شده که بنا به مطالبات مردمی و خواسته به حق آن ها پلیس ضمن تذکر به رانندگان  با متخلفان نیز برخورد قانونی خواهد کرد.  
 شرق افزود : همچنین براساس قانون وسایل نقلیه در شیشه دودی، حمل حیوان  صورت تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار و ایجاد آلودگی صوتی، ضمن توقیف،  جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان البرزگفت : انتظار می رود با همکاری خوب مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی در جامعه باشیم.  
 وی تاکید کرد: کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی با آموزش و فرهنگ سازی میسر می شود.  
برخی افراد با انجام حرکت نمایشی و خطرساز با وسایل نقلیه بارها سبب تصادف مرگبار و خسارت زا در سطح معابر شده که مقابله با این رفتارها به صورت ویژه در برنامه کاری پلیس راهور استان البرزقرار دارد.  
۲۰۹۸/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.