به گزارش ایرنا،مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز روز شنبه در این مراسم با اشاره به سهم ۵۰ درصدی کمک‌ هزینه جهیزیه نوعروسان از  محل پرداختی های مردمی  گفت: این نهاد به هریک از  زوج های جوان مددجو  ۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و برای نوعروسان نیازمند غیر مددجو نیز مبلغ ۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی اختصاص‌ داده است  که  از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۷ زوج جوان باکمک های کمیته امداد و خیران به خانه بخت رفتند.

محمد محمدی فرد افزود: علاوه بر حمایت‌های بلاعوض این نهاد مبلغ ۵۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات قرص‌الحسنه به نوعروسان پرداخت می‌شود.

وی گفت: خیران مراکز نیکوکاری و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در زمینه تامین اقلام جهیزیه به برخی از نوعروسان مددجوی یتیم و نیازمند دارای وضع اضطرار نیز مساعدت‌های ویژه‌ای را ارائه می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه کمک به امر مقدّس ازدواج در بین جامعه هدف این نهاد ازجمله برنامه‌های حمایتی کمیته امداد است افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه مدت در زمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت ازجمله برنامه‌های کمیته امداد به منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.

وی گفت: برای رفع نیازهای مددجویان، همه‌ساله جدول سهم بندی صدقات جهت هزینه کرد در زمینه‌های مسکن، درمان، جهیزیه، وام کارگشایی، کمک‌های معیشتی، تحصیل دانشجویان و دانش آموزان تهیه و مطابق آن خدمت‌رسانی می‌شود.

۵۳هزار نفر به صورت دائمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهستند.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.