به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز سه شنبه در بازدید از سازمان انتقال خون استان البرز افزود: انتقال خون یک دستگاه مهم و حیاتی است که در تأمین سلامت مردم نقش بسزایی دارد.
وی ادامه داد : حضور فعال اهداء کنندگان مستمر خون باعث می شود این سازمان بتواند در راه بهبود خدمات گام های مثبت و ارزنده ای بردارد.
این مسئول تاکید کرد: اهدای خون سالم در نظام سلامت جوامع از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و این شاخص مهم توسعه باید گسترش یابد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز نیز در این بازدید با بیان اینکه خیرین و مراکز مردم نهاد استان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی مشارکت فعال دارند، گفت: با توجه به تلاش و مشارکت خیرین در عرصه های مختلف این آمادگی وجود دارد که بتوان در کنار مراکز مردم نهاد استان، مردم را در عرصه ترویج فرهنگ انسان دوستانه ی اهدای خون، ترغیب کرد.
 عیسی قبادی افزود: امید است در سایه ترویج فرهنگ نیک اهدای خون، شاهد تامین زیرساختهای مورد نیاز و مشارکت فعالانه مردم و همچنین مراکز مردم نهاد استان در این امر خیر باشیم.

همچنین معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج نیز بازدیدی از اداره کل انتقال خون استان البرز داشت که در این دیدارها با  اهدای شاخه گل از پرسنل و اهداکنندگان به مناسبت  سالروز تاسیس انتقال خون و روز ملی اهدای خون تقدیر شد.

۸۰۲۹/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.