به گزارش ایرنا، علی درویش پور شامگاه یکشنبه در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس با تاکید بر لزوم انتخاب شهردار کارآمد برای فردیس، افزود: اختلاف نظر همیشه وجود دارد اما نباید موجب متوقف شدن کارها شود.

درویش پور با بیان اینکه فردیس یکی از متراکم ترین شهرستان های کشور است، گفت: حتی برخی از استان ها منابع و ظرفیت فردیس را ندارند.

وی با اشاره به اینکه استان البرز رونق نمی یابد مگر با کار و تلاش ویژه، تصریح کرد: پس از انتخاب شهردار، استانداری البرز حمایت ویژه ای از مدیریت شهری فردیس خواهد کرد.

درویش پور اضافه کرد: پتانسیل فردیس در حوزه های مختلف خصوصی سازی، پسماند و غیره بسیار بالاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه درآمد زایی مهمترین اصل در شهرداری است، تاکید کرد: با توجه به این مهم در مدیریت استان به مدیریت شهری توجه ویژه ای داریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۳ درصد از مردم البرز در شهر ها ساکن هستند، عنوان کرد: این موضوع نشان می دهد که مدیریت شهری باید در اولویت باشد؛ یکی از موضوعات مهم آتی کشور در حوزه مدیریت شهری است.

درویش پور با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون تردد در محور های مواصلاتی البرز به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز تاکنون بیش از ۴ برابر سایر استان ها، در محور های استان البرز تردد صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم بهسازی ورودی های شهر در سطح استان، گفت: آیا وضعیت پاکیزگی شهر ها ایده آل است؟ چند درصد از مسافران عبوری از محور های مواصلاتی البرز در این استان بیتوته می کنند؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به وجود ظرفیت های موجود در استان البرز، معتق است که می توان این استان را به پایلوت در کشور مطرح کرد.

7413/6993
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.