استاندار البرز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی رهاورد سفرهای مسوولان به این استان مهم و استراتژیک را وزین و قابل اعتنا توصیف کرد و در ادامه از تحقق مهمترین مطالبه استان در سفر معاون اول رییس جمهوری به البرز خبر داد.

عزیز اله شهبازی با مژده خبری به البرزنشینان اعلام کرد که ظرف کمتر از ۲ روز پس از سفر دکتر جهانگیری، دستور راه اندازی پروازهای مسافربری فرودگاه پیام توسط هیات دولت صادر شد. 

وی اظهار داشت که همواره تلاش کردیم تا با دعوت از مسئولان ملی به البرز، مطالبات استان به صورت دقیق، نظام مند و تخصصی طرح گردد و در این راستا پاسخ و نتایج درخوری نیز دریافت می شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون نگاه ملی در مسیر عمران و آبادانی البرز، همراه و پشتیبان است، ادامه داد: پس از دستاوردهای سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، اکنون شاهد تحقق مطالبه مردم البرز از سفر معاون اول رییس جمهور هستیم.

 شهبازی معتقد است که این ظرفیت ارزشمند که یک پدافند غیرعامل و کمکی برای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) نیز محسوب می شود، با وجود صرف اعتبارات قابل توجهی برای راه اندازی و توسعه آن ، اما مدتها بلاتکلیف مانده بود.

وی اظهار داشت: طی سفر اول مرداد ماه جاری دکتر جهانگیری به این استان و با ارائه گزارشی دقیق از ظرفیت ها و اهمیت این فرودگاه در نهایت آغاز پروازهای مسافربری و آموزشی در این فرودگاه پس از گذشت 2 روز از این سفر و در جلسه هیات دولت به تصویب رسید.

استاندار البرز گفت: اکنون این فرودگاه علاوه بر اینکه مهمترین فرودگاه کارگو (حمل و نقل باری) در کشور محسوب می شود در حوزه مسافربری و آموزشی نیز فعالیت می کند. 

به گفنه وی مجموعه مسوولان استان البرز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای  اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی با اهتمام ویژه ای برای بهره برداری از فرصت های مغتنمی همچون فرودگاه پیام و مواردی از این دست پیشتاز هستند.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده بهینه از فرصت های مغفول، از این رو در البرز عزمی جدی برای شکوفایی ظرفیت ها شکل گرفته و دولت نیز به تمام مطالبات حساب شده استان پاسخ حکیمانه داده است.

8029/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.