به گزارش ایرنا، گام دوم انقلاب بیانیه‌ای است که از سوی مقام معظم انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام صادر شده ‌است و در آن برای استمرار راه انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای چهل سال گذشته می‌پردازد.

 ایشان در این بیانیه با هدف «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» توصیه‌هایی ارائه می‌دهند.  

در این بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران، به ویژه جوانان را مورد خطاب قرار می‌دهند و به توضیح و روشن کردن مساله برداشتن «گام دوم» به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی در هفت فصل می‌پردازند.

نشست استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز در استان البرز به منظور ارایه راهکارهای پیاده سازی این بیانیه در اقشار مختلف جامعه برگزار شد.

 معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: در بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» که می‌توان آن را منشور انقلاب اسلامی در نقطه عطف چهل سالگی ارزیابی کرد، محورها، فرازها و نکته‌های پرمغز موج می‌زند و با تأمل و ژرف اندیشی در آن این حقیقت روشن‌تر می‌شود.

سعید صادقی افزود: این نشست با حضور ۴۰۰ نفر از جامعه هدف و نخبگان استانی همچون ائمه جمعه، اساتید دانشگاهی و حوزوی، فعالین فرهنگی و رسانه ای، سخنوران فرهنگی و سیاسی برگزار شده است.

وی اظهار داشت: این نشست به صورت کارگاهی برگزار و از ۲ نفر از اساتید و پژوهشگران مطرح کشوری برای ۲ هدف تبیین و راهکارهای پیاده سازی مفاد بیانیه استفاده شده است.

صادقی اضافه کرد که این نشست ها ابتدا در مرکز استان و سپس در شهرستان های مختلف استان با حضور جامعه هدفمان برگزار می شود و سپس نشست ها به صورت عمومی در مساجد، دانشگاه ها و مدارس برگزار خواهد شد.

نشست های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به صورت سلسه وار تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت.

۶۱۵۶/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.