فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از شناسایی و دستگیری سارقانی که پس از ضرب و شتم 2 چوپان یک دامداری ، 79 راس دام را به سرقت بردند ، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید صالح برزگری گفت : در پی مراجعه مالک یک دامداری به پاسگاه انتظامی پایین طالقان مبنی بر سرقت احشام از دامداری اش در ساعت های اولیه صبح روز حادثه ، بلافاصله ماموران وارد عمل شده و برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند .

وی گفت : در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که سارقان پس از ضرب و شتم 2 نفر چوپان دامداری تعداد 79 راس احشام را سرقت کرده و متواری شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان افزود : بلافاصله خبر به تمامی گشت های انتظامی شهرستان طالقان و شهرستان های همجوار مخابره و جستجو برای یافتن ردی از سارقان و احشام ربوده شده آغاز شد که پس از چندین ساعت گشت زنی در منطقه ت عداد 75 راس از احشام سرقتی را که سارقان در پشت سد طالقان رها کرده بودند، کشف شد .

سرهنگ برزگری بیان کرد :جستجو برای یافتن سارقان ادامه داشت تا این که خودرو وانت- پیکان سارقان در سه راهی "گلینک" در شهرستان طالقان شناسایی شد که متهمان به محض مشاهده خودرو پلیس به سرعت خود افزوده و با استفاده از تاریکی شب به سمت نقاط کور شهرستان متواری شدند.

وی گفت : تعقیب و گریز برای دستگیری سارقان ادامه یافت که در نهایت علیرغم کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه با تلاش و جدیت ماموران ، خودرو متوقف و سارقان دستگیر شدند .

این مقام انتظامی افزود : متهمان که دارای سوابق کیفری متعدد هستند پس از انتقال به پاسگاه انتظامی به جرم خود مبنی بر سرقت احشام و ضرب و شتم چوپان ها اعتراف کردند .

به گفته سرهنگ برزگری ، متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی و احشام مکشوفه نیز تحویل مالباخته شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.