به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، احمد ناصری به آمار ۲۴۵ هزار نفری دانش‌آموزان استان اردبیل با احتساب پیش‌دبستانی‌ها و فعالیت ۳ هزار و ۳۴۴ واحد آموزشی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با توجه به بودجه جاری و عمرانی آموزش و پرورش به میزان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح ملی به شکل کامل سامانه مالی مدارس تعریف و تعیین شده و در این قالب احتمال تخلف در حد بسیار پائین است.

عضو شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: براساس گزارش‌های مردمی و بررسی‌های انجام شده در یکی از مدارس شهر اردبیل انحراف مالی به دست مدیر مدرسه اتفاق افتاد که ما بعد از بررسی دقیق پرونده را در اختیار مراجع قضائی قرار دادیم.

ناصری از استعفا و برکناری مدیر خبر داد و گفت: اداره حقوقی ما با ورود در این پرونده ماهیت آن را مجرمانه تشخیص داده و با ارجاع پرونده به مراجع قضائی سعی شد تا رسیدگی به آن و تخلفات رخ داده در مراحل قانونی پیگیری شود که حکم لازم نیز صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا با این مراقبت و هوشیاری دامن بیش از ۳ هزار مدیر پرتلاش مجموعه آموزش و پرورش از این انحراف و آلودگی پاک است و هیچگونه خدشه و خدعه‌ای به آن وارد نیست.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1212734
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.