سرهنگ نادربیگی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر سرقت تجهیزات داخل خودرو در منطقه خرمدشت کرج ، موضوع به صورت ویژه دردستورکار ماموران کلانتری 41 خرمدشت قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با تشدید اقدامات کنترلی و نامحسوس در منطقه ، در ساعات پایانی شب گذشته به 2 نفر که در حال پرسه زدن در یکی از خیابان های خرمدشت بودند مظنون شدند که متهمان به محض مشاهده خودرو پلیس اقدام به فرار کردند لیکن در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند.
نادربیگی افزود : در بررسی سوابق این افراد مشخص شد که دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سرقت بوده و 2 ماه پیش از زندان آزاد شده و در این مدت اقدام به 76 فقره سرقت وسایل داخل خودرو و قطعات خودرو در مناطق خرمدشت، کمالشهر، آق تپه، مهرشهر، حصارک و اطراف آن کرده اند .
رئیس پلیس آگاهی البرز در خصوص شیوه و شگرد سارقان خاطر نشان کرد : متهمان در ساعت های پایانی شب و اوایل صبح با پرسه زدن در خیابان ها و کوچه های خلوت ، خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی یا مدل پایین را شناسایی و اقدام به باز کردن در خودرو و سرقت محتویات داخل خودرو یا تجهیزات آن ها می کردند.
وی افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن جا با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شدند و تلاش برای سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.