به گزارش ایرنا ، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در کارگروه پژوهش و فناوری البرز افزود: براین اساس دستگاه های اجرایی با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه باید به شکل کاربردی طرح های پژوهشی را هرچه بیشتر اجرایی کنند.
وی ادامه داد: تصمیم گیران راهی جز استفاده ازاین سند های توسعه پژوهشی ندارند و بسیاری از مشکلات آسیب های اجتماعی را با بهره گیری از بسترهای تحقیقاتی می توان مرتفع ساخت.
شهبازی گفت: کارگروه پژوهشی البرز باید با همراهی دستگاه های اجرایی فعالیت های تحقیقاتی قائده مند برای حل مشکلات مردم داشته باشد.
وی تاکید کرد: اکنون سند توسعه در بخش های مختلف را داریم و هرچه سریعتر با اجرایی شدن آن می توان در بهبود هرچه بیشتر اوضاع پیش رفت.
استاندارالبرز اضافه کرد: ازسوی دیگر براساس دستورالعمل باید نیازهای استان البرز اولویت بندی شود و با استفاده از ظرفیت ها آنها را مرتفع کرد.
شهبازی اظهار داشت: وجود دانشجویان و مراکز تحقیقاتی دراستان البرز به عنوان قطب علم و فناوری فرصتی مغتنم به شمارمی رود که هرچه بیشتر باید از آن بهره کافی را برد.
*** مدیریت یکپارچه مانع از بروز خسارت های ناشی از سیلاب درالبرز شد
استاندارالبرز درادامه به بحث بارندگی های شدید استان البرز درسال جاری اشاره کرد و افزود: این استان در معرض سیل بود ولی به دلیل مدیریت یکپارچه خسارت های جدی به آن وارد نشد.
وی خاطرنشان کرد: تغییرات در حریم رودخانه ها می تواند خطرآفرین باشد و این مباحث مهم در حوزه مخاطرات طبیعی به جد در البرز دنبال می شود.
شهبازی گفت: رودخانه های فصلی حتی کردان مورد بازدید های مستمر قرار گرفته و با هماهنگی تلاش می شود تا مشکلی دراین استان بوجود نیاید.
وی اضافه کرد: شورای مدیریت بحران به روز در تلاش است و موضوعات استان البرز باید به صورت ویژه دنبال شود.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.