سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ازمجموع این واحدها 55 واحد پذیرایی بیرون بر، 20 واحد چایخانه و سه واحد در ترمینال های مسافر بری فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: در این زمینه نیز حد ترخص تعیین و با نصب بنر برای مسافران معرفی تا از خدمات این واحدها در راه های ارتباطی و سایر مناطق استان استفاده کنند.
«حد ترخص مسافتی است که مسافر باید از آنجا به بعد نمازش را شکسته بخواند و می‌تواند روزه خود را افطار کند.»
وی تاکیدکرد: تمام واحد های پذیرایی معرفی شده باید مجوز فعالیت خود ازکه از اماکن نیروی انتظامی دریافت کردند را برروی واحد صنفی خود مربوطه نصب کنند.
محمدیان همچنین خواستار تعظیم شعائر دینی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان شد و گفت: امیدواریم امسال نیز همچون سال های گذشته با رعایت شئون دینی در این ماه ، شاهد ارتقای نظم، آرامش، امنیت اجتماعی و کاهش تخلفات باشیم.
وی افزود: با هرگونه خلاف شئون اسلامی در ماه مبارک رمضان برخورد قانونی می شود که البته مردم بیش از پیش در حفظ شعائر با خادمان خود در پلیس همکاری می کنند.
فرمانده انتطامی البرز یادآورشد که در این ماه پلیس های تخصصی اعم از انتظامی، راهور و امنیت عمومی به صورت ویژه فعالیت می کنند.
وی تاکید کرد: رستوران ها و مراکز ارائه خدمات غذایی فاقد مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان از اذان صبح تا افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و فعالیت این مراکز خدماتی از افطار تا سحر مجاز است و صنوفی که حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند برخورد می شود.
اکنون در استان البرز بیش از 120واحد پذیرایی دارای پروانه فعالیت دارند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.