به گزارش ایرنا، علی اصغر کمالی زاد روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از قطعه نخست کمربند ارتباط شرقی مهر شهر کرج و طرح توسعه بلوار آیت اله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: توسعه این بلوار با تملک اراضی مسیر به فرودگاه بین المللی پیام خواهد رسید.
وی ادامه داد: طرح توسعه این پروژه نیازمند تملک 14 هکتار از اراضی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مهرشهر است.
شهردار کرج اظهار داشت : با ورود نمایندگان مردم کرج در مجلس ، اعضای شورای شهر و حضور موثر دادستان کرج بخشی از این مهم محقق شده و توانستیم شاهد افتتاح قطعه نخست طرح توسعه پروژه آیت الله هاشمی در مسیر کمربند شرقی مهرشهر باشیم.
وی گفت: اجرای این پروژه راه مناسبی به منطقه ویژه اقتصادی باز خواهد کرد.
این مسئول ادامه داد: پلی که امروز افتتاح شد با اقدام تکنیکال بود و بدون اینکه خط مترو تعطیل شود یک دهنه 60 متری بر روی مترو زدیم که ایمنی مناسبی داشت.
«قطعه نخست کمربند ارتباط شرقی مهر شهر کرج با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.»

شهردار کرج دربخش دیگری از سخنانش بیان داشت: بودجه امسال شهرداری کرج 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
کمالی زاده خاطر نشان کرد: امسال 28 هزار میلیارد ریال بودجه برای شهر کرج تعیین شده که می بایست تلاش ویژه ای برای تحقق آن داشته باشیم.
وی گفت:یکی از مصوبه های شورای شهر توسعه گذر شرقی مهر شهر در ادامه پروژه آیت الله هاشمی تا بلوار دانش و بعد تا بلوار مسیح پاکدل در حال انجام است که بعد از افتتاح این پروژه توافقات اولیه را با دانشگاه علامه طباطبایی و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و وزارت جهاد کشاورزی انجام شده تا بتوان این مهم را در سال جاری محقق کرد.
شهردار کرج بیان داشت: پروژه های دیگر را در سال جاری افتتاح خواهیم کرد که از جمله آنها ادامه بلوار جمهوری شمالی تا کمربند شمالی کرج ، ادامه خیابان رستاخیز و اتصال به کمربند شمالی و ادامه بلوارحضرت ولی عصر (عج) و تکمیل پروژه شهید ناصر بخت است تا بتوان شبکه ارتباطی مناسب را در کلانشهر کرج احیا کنیم.
فرودگاه بین المللی پیام در 20 کیلومتری جنوب غربی هسته مرکزی کلانشهر کرج قرار دارد.
این فرودگاه از شهریورماه سال 97 به صورت آزمایشی پروازهای مسافری راه اندازی کرج که در آینده نزدیک فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.
فرودگاه پیام در 2 بخش مسافری و باری آمادگی خدمات دهی دارد ضمن آنکه منطقه ویژه اقتصادی در حاشیه آن قرار دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.