نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمامی وزارتخانه ها باید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری مصرف داخلی خود را افزایش دهند، گفت: رونق تولید تنها در حوزه صنعت نیست و بخش کشاورزی نیز مورد تاکید است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد کولیوند امروز در شورای آموزش و پرورش استان البرز گفت: با توجه به فرسودگی 50 درصدی مدارس، حوزه آموزش و پرورش استان نیازمند توجه وبزه و بازسازی مدارس نیازمند است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: باید نگاه هزینه ای از حوزه آموزش و پرورش گرفته شود و تنها به ویژگی تربیت و آموزش قشر جوان در این مجموعه توجه داشته باشیم. 

این مقام مسئول تأکید کرد: آموزش و پرورش رکن اصلی مجلس و دولت برای تربیت قشر جوان و داشتن جامعه موفق است.

رئیس کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس شورای اسلامی به شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: راه تحقق شعار امسال، دوری از نفاق و تقویت اتحاد میان آحاد جامعه است.

کولیوند با تأکید بر اینکه ادارات و نهادهای مختلف از حرکت جزیره ای بپرهیزند اظهار کرد: برای مثال می توان گفت یکی از راه های تحقق شعار سال مقابله چند مدیریتی بودن گمرک و خارج شدن از حالت ایستگاهی است.

وی با اشاره به اینکه تمامی وزارتخانه ها موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری مصرف داخلی خود را افزایش دهند، گفت: رونق تولید تنها در حوزه صنعت نیست و بخش کشاورزی نیز جزو این مهم خواهد بود.

نماینده مردم کرج در مجلس اضافه کرد: پنج مرحله همچون تعیین تکلیف شرایط پرداخت مالیات ها_ بهبود شرایط تسهیلات بانکی _ رسیدگی و اصلاح قانون تأمین اجتماعی و  بیمه می تواند به تحقق شعار سال کمک کند.

وی در رابطه با تقویت صنعت خودرو سازی در استان البرز بیان کرد: اگر دولت در این حوزه دخالت نکند بدون شک رقابت میان بخش خصوصی افزایش خواهد یافت و شاهد تقویت این حوزه خواهیم بود.

کولیوند خاطرنشان کرد: استان البرز به عنوان استان معین لرستان در حوزه آموزش و پرورش انتخاب شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.