به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: باید نیروها و تولیدکنندگان داخلی حمایت شوند.
وی اضافه کرد: چرا با واردات کالای مشابه که در کشور تولید می شود بر سر تولید داخلی می زنیم و موجب تعطیلی کارخانه ها می شویم.
امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه نگاه و توهم به غرب، کشور را به سمت فنا و نابودی می برد، افزود: رهبر معظم انقلاب چندین سال متوالی است که موضوع اقتصاد مقاومتی را شعار سال قرار می دهند و به دلیل این اهمیت امسال نیز رونق تولید نام گذاری شده است.
حجت الاسلام ایمانی اظهار داشت: برای گذر از این شرایط اقتصادی باید به توان داخلی کشور تکیه کرد تا با همت و توجه بر صنایع و توانمندی های داخلی از این شرایط به خوبی عبور کنیم.

** برای جبران خسارت مردم همه باید پای کار بیایند
امام جمعه شهرستان فردیس اظهار داشت: با وقوع سیل در چند روز اخیر در کشور ایران، همه پای کار آمدند و ارتش، سپاه، نیروی انتظامی در کنار هلال احمر ، کمیته امداد و بهزیستی و همه مردم خوش درخشیدند.
حجت الاسلام ایمانی گفت: در حادثه سیل مسئولانی که کوتاهی کردند باید رسیدگی و برای آینده چاره اندیشی شود تا چنین شرایطی به وجود نیاید.
وی ادامه داد: مردم گرفتار آلام، آسیب های روحی و مالی شدند و زندگی خود را در مدت چند دقیقه از دست دادند لذا همه باید پای کار بیایند و خسارت ها را جبران کنند.
خطیب نماز جمعه فردیس اضافه کرد: کمک های مردمی برای هموطنان سیل زده استان های کشور باید درست و صحیح مدیریت و توزیع شود.
حجت الاسلام ایمانی اظهار داشت: حادثه سیل نشان داد که ارتش، نیروهای مسلح،سپاه و بسیج دارای توانایی بالایی است و بخشی از توان و امکانات خود را برای این امر نشان دادند.
وی افزود: برای مردم مناطق سیل زده تسهیلات و امکانات در اختیارشان قرار می دهند و این اقدام شایسته است.
6993/7413
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.