به گزارش ایرنا، در آئین گشایش این واحدهای مسکونی اعلام شد که برای ساخت آنها بالغ بر 760 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده مردمی هزینه شده است.
همچنین ، گشایش 2 باب مسجد با صرف 40 میلیارد ریال اعتبار، سه زمین ورزشی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال ، تکمیل سه واحد آموزشی با هزینه‌ای بالغ بر 82 میلیارد ریال و آماده‌سازی معابر محله با اعتبار 500 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که در شهر جدید هشتگرد استان البرز به بهره برداری رسید.
وزیر راه و شهرسازی همچنین، کلنگ مرکز خدمات محله ای با اختصاص 80 میلیارد ریال و مجتمع تجاری قطعه چهار شهر جدید هشتگرد را با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال به زمین زد.
اسلامی در این آئین گفت: ایجاد زیر ساخت و تولید مسکن با هدف کیفیت بخشی به رفاه و زندگی مردم باید به عنوان یک وظیفه مهم در اولویت قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر کاهش دغدغه ها در شهرهای جدید کشور افزود: باید با رعایت تمام استانداردها و کیفیت بخشی به طرح ها ، رضایتمندی مردم را فراهم آوریم و از طرح هایی که سبب تشدید مخاطرات می شود، اجتناب کنیم.
وی ضمن قدردانی از احداث مساجد و مدرسه در شهر جدید هشتگرد گفت: باید با احداث بوستان و مراکز تفریحی، فرهنگی ، رفاه و آسایش برای مردم
به وجود آوریم.
وزیر راه و شهرسازی خطاب به مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفـت: باید تولید مسکن در این شهر شتاب داده شود و هرچه سریع تر پروژه های ناتمام را تکمیل کنند.
اسلامی افزود: مسکن مهر نباید بی کیفیت ساخته شود بلکه همچون سایر بناها از استحکام و کیفیت مطلوب برخوردار باشد و پیمانکاران نیز به این مهم توجه کنند.
وی از مسئولان خواست تمهیدات لازم را برای عبور و مرور آسان معلولان و جانبازان اتخاذ کنند.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.