به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز دوشنبه دربازدید از آموزش و پرورش طالقان اظهارداشت: با ایجاد بستر توسعه ای در اردوگاه آیت الله طالقانی و استفاده ازظرفیت بالقوه این شهرستان در آینده شاهد تحولات خوبی در این زمینه خواهیم بود .
وی بیان داشت: زمینه های ارتقای این اردوگاه در سطح ملی در برنامه های آینده دردستور کار قرار خواهد گرفت تا استان بتواند گام موثر ی با ایجاد بستر مناسب در آمد پایدار در حوزه گردشگری دانش آموزی بردارد.
وی هدف از حضور خود در این شهرستان را شناسایی و بهره مندی از ظرفیت های علمی و جغرافیایی و طبیعی طالقان در حوزه آموزش و پرورش ذکر کرد.
قاسمی با اشاره به جغرافیای فکر، اندیشه ، تمدن و اصالت منطقه طالقان از نخبگان این شهرستان به نیکی یاد کرد و ادامه داد : آیت طالقانی ، مریم میرزا خانی ، جلال آل احمر و تیمسار شهید فلاحی برگ زرینی از افتخارات و گوهر پر فروغی فکری ، علمی و دینی شهرستان طالقان هستند که در تاریخ ایران می درخشند .
وی به معلمان و مدیران مدارس طالقان توصیه کرد: در مدارس به دنبال هویت بخشی به نسل جوان و نوجوان باشند و صیانت از فرهنگ هویتی ایرانی - اسلامی را با توجه به سند تحول بنیادین اجرایی کنند.
قاسمی تلاش دراعتلای آموزش پرورش را منوط به نحوه فعالیت مدیران کارآمد و کادر اداری پرنشاط دانست و تصریح کرد: کادر اداری بانشاط، شاداب و با انگیزه می توانند به کیفیت عالی اجرای برنامه ها در مدارس کمک کند.
وی اضافه کرد: مدیران خلاق ، مبتکر و کاردان نیز می تواند مانند موتور محرکه آموزش و پرورش در انتقال فرهنگ واجرا کیفی برنامه ها موثر باشند.
وی گفت: در شورای معاونین آموزش و پرورش استان بر ضرورت استفاده از ظرفیت شهرستان طالقان تاکید خواهم کرد.
وی تاکید کرد: در آیندهه ای نزدیک برنامه های مختلفی چون هوشمند سازی مدارس ، بالقوه کردن فضاهای گردشگری و رفاهی کارکنان در دستور کاری – اجرایی البرز قرار می گیرد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد که بیش از 800 نفر آن در مدارس طالقان تحصیل می کنند.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.