به گزارش ایرنا عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در دیدار با سیدضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) اظهارداشت: امروز نیاز است که با مردم صادقه سخن گفت و اقدامات را بدون غلو تبیین کرد.
وی با تاکید بر توسعه همکاری ها با خبرگزاری جمهوری اسلامی در جریان اطلاع رسانی گفت: اقدامات این خبرگزاری همانند مجاهدتی خاموش است و مجموعه ای از نیروهای شایسته و با انگیزه در ایرنا فعالیت می کنند.
شهبازی، حضور خبرگزاری ایرنا در میدان رسانه ای کشور را با منابع انسانی و ظرفیت مدیریت دانشمند آن، فرصت مغتنمی دانست و افزود: ایرنا البرز هم با امانتداری در استان بخوبی فعالیت می کند.
وی اظهارداشت: در مجموعه مدیریت استان البرز تلاش های زیادی در حوزه اطلاع رسانی بویژه بخش های اقتصادی و افزایش سرمایه های اجتماعی به عنوان رکن توسعه در حال انجام است.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت تکمیل پروژه آزاد راه تهران-شمال و کنترل ترافیک در این استان توضیحاتی را ارائه و توضیح داد: 28 کیلومتر از این مسیر در استان البرز قرار دارد که با وعده وزیر راه و شهرسازی مقرر شده این بخش تیرماه 98 به بهره برداری برسد.
وی افزود: براساس سرشماری طی سال های 90 تا 95، میل تهرانی ها (برای سفر) به سمت استان البرز و بعد استان های شرقی و جنوبی بوده و عمده ترافیک ما 15 کیلومتر از گرمدره تا حصارک تعریف شده که برای کنترل ترافیک در این استان تمهیداتی از جمله ساخت پل در محورهای میدان سپاه، مهرشهر، فرودگاه پیام و توسعه قطار شهری تهران-کرج و طالقان-هشتگرد درنظر گرفته شده است.
شهبازی اظهارداشت: عمده پروژه ها در این استان ملی و نیازمند اعتبارهای قابل توجه و فرااستانی است که دولت هم در این زمینه توجه و مشارکت داشته است.
تهرام/7245/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.