به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی روز دوشنبه در نشست شورای سیاستگذاری حفظ بیت المال و اراضی ملی و منابع طبیعی استان البرز که در فرمانداری نظرآباد برگزار شد، افزود: شبکه آبرسانی در تمام شهرک های صنعتی استان فعال است و انتظار می رود صاحبان صنایع استفاده از چاه های حفر شده در سال های گذشته را کنار بگذارند.
وی بیان داشت : شماری از واحدهای صنعتی در سال های گذشته به دلیل نبود شبکه آبرسانی اقدام به حفاری چاه آب در شهرک های صنعتی کردند که اکنون مشکل تامین آب این صنایع مرتفع شده و نیازی به چاه های قدیمی نیست.
بزازی پورفرشی با بیان اینکه با واحدهای آلاینده برخورد می شود، گفت: 17 واحد آلاینده صنعتی و تولیدی در استان البرز شناسایی شده و تذکر لازم به صاحبان آنها داده شده است.
وی ادامه داد: برخی صنایع اقدام به انتقال آب از بیرون از محدوده شهرک های صنعتی کرده که این موضوع با کمک دستگه قضایی در دست بررسی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرک صنعتی اشتهارد تبعیدگاه صنایع آلاینده تهران بوده ، اظهار داشت: با هدف جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد تا 15 اسفندماه جاری به بهره برداری می رسد.
وی گفت: با راه اندازی این تصفیه خانه مشکل اصلی شهرک صنعتی اشتهارد برطرف می شود.
بزازی پور فرشی در ادامه با اشاره به اینکه میزان مصرف آب در شهرک صنعتی نظرآباد چندین برابر استاندارد است، افزود: چندین حلقه چاه غیر مجاز نیز وجود دارد که از قضایی انتظار می رود دستور
لازم برای انسداد این چاه ها صادر کنند.
استان البرز 9 شهرک صنعتی دولتی و خصوصی دارد .
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.