به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران کل استانداری البرز با اشاره به روند انتصاب ها در استان افزود: اعتراض و نارضایتی مدیران عزل شده طبیعی است چراکه پست، سمت و جایگاه برای برخی دارای لذت خاصی است.
وی ادامه داد: برای بنده به عنوان کارگزار نظام، پست و جایگاه اهمیتی ندارد بلکه به واقع معتقد هستم که باید مسئولیت محوله را فارغ از جایگاه به نحو مطلوب انجام دهم.
استاندارالبرز گفت: به عنوان کارگزار نظام اسلامی مامور به کار شبانه روزی برای ایجاد بسترهای آرامش، امنیت و رفاه مردم البرز هستم و از مدیران استان نیز انتظار همراهی در این زمینه را دارم.
وی با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی بیش از پیش به مدیرانی فعال، پویا و دارای برنامه نیاز دارد، ادامه داد: کسانی که به جایگاه و پست خود علاقه مند هستند باید با اقدام، برنامه و عمل خود از آن حفاظت و دفاع کنند.
شهبازی خاطرنشان کرد: امروز به دنبال پیگیری ها و بازدید ها مستمر، روند تکمیل پروژه های عمرانی در استان البرز سرعت گرفته است.
وی با تاکید بر ضرورت اهتمام و پویایی مجموعه مدیران استان برای تسریع در بهره برداری از پروژه های نیمه کاره البرز، افزود: بر این اساس باید با احصا وضعیت کنونی به اتخاذ تدابیر لازم در جهت سرعت بخشی به این امور اقدام کرد.
شهبازی گفت: مدیران مربوطه باید پای کار باشند و روزشمار وعده ها را به دقت مورد بررسی قرار دهند.
وی دربخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : تردد امن و آسان مردم البرز با سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه های نیمه تمام راه سازی محقق می شود.
استاندار البرز افزود: براساس آخرین بررسی ها و تعهد پیمانکار خط 2 قطار شهری کرج ، 6 کیلومتر از این مسیر 27 کیلومتری در آستانه تکمیل است.
وی اضافه کرد: مترو کرج - هشتگرد که نیمه کاره رها شده بود پس از بازدید و بررسی آنها اقدام لازم برای تکمیل 300 متر باقیمانده این مسیر به عمل آمده است.
شهبازی گفت: تعریض آزادراه تهران - کرج- قزوین از گرمدره تا حصارک طی چهار قطعه با پیگیری های 2 ماه اخیر آغاز شد.
وی افزود: آزادراه شهید همت در البرز به طول 15 کیلومتر که از سال 88 تاکنون به درازا کشیده در ایستگاه پایانی قرار دارد و طی تعهد پیمانکار مقرر شد تا تیرماه 98 زیر بار ترافیک برود.
وی اظهارداشت: از شهرداری کرج خواسته شد که آغاز پروژه های غیرضرور را تا زمان اتمام پروژه های نیمه کاره مهم استان کنار گذاشته و روند بهره برداری از طرح ها را تسریع کند.
استاندار البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته، توجه مسئولان ملی به پروژه های راه سازی البرز جلب شده و در این زمینه وزارت راه و شهرسازی متعهد شد در پروژه کمربند شمالی کرج که از سوی شهرداری دنبال می شد پنج هزارمیلیارد ریال مشارکت کند.
وی از تشکیل ادارات صمت در شهرستان های اشتهارد و فردیس خبرداد و افزود: احداث ساختمان استانداری البرز که از سال 88 به عنوان یک طرح روی زمین مانده در دستور کار قرار گرفته است.
***ایجاد اردوگاه بازپروری معتادان و کتابخانه مرکزی البرز کلید خورد
شهبازی خاطرشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته 10 میلیارد ریال برای ساخت اردوگاه بازپروری معتادان البرز که سال ها در دستور کار بود اعتبار تصویب شد.
وی گفت: استان سه میلیون نفری البرز فاقد کتابخانه مرکزی بود که با جانمایی و اختصاص زمین به این امر، اکنون آماده کلنگ زنی این مجموعه هستیم.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.