به گزارش ایرنا، خسرو سرحدی روز شنبه با حضور در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی و دیدار با ریاست دانشگاه خوارزمی در خصوص آب گرفتگی روز پنجشنبه این دانشگاه و بروز مشکلات فراوان و همچنین زیرآب رفتن تعدادی خودرو، افزود: دلیل اصلی سرریز رودخانه دلمبر باغستان ریختن وسایل بلااستفاده خانگی توسط شهروندان و نخاله های ساختمانی در مسیر این رودخانه می باشد.
وی اظهار داشت: تمام امکانات شهرداری جهت برطرف کردن مشکل پیش آمده در دانشگاه مشغول فعالیت هستند و در 2 روز گذشته تمام عوامل این مجموعه در تلاش هستند که محیط دانشگاه را هرچه سریعتر به حالت قبل برگردانند.
سرحدی اضافه کرد که از روز پنجشنبه تا کنون بسیاری از عوامل شهرداری بسیاری از لوازم ذکر شده را از مسیر رودخانه پاکسازی کرده اند.
وی خاطر نشان کرد که این دیدار و همچنین حضور در این چند روز در دانشگاه و محیط بالادستی شهر جهت همفکری و اقدامات لازم برای حل مسائل پیش آمده و پیش گیری از اتفاقات آینده است.
این دیدار مشترک که با بازدید میدانی همراه شد با هدف همکاری های مشترک بین شهرداری و دانشگاه خوارزمی در جهت برطرف کردن مشکلات موجود از قبیل لایروبی مسیل و پوشش آن، نصب پل عابرپیاده در میدان حصارک، هماهنگی جهت جایابی مناسب برای تاکسیرانان زحمت کش و ایمن سازی محیط اطراف دانشگاه جهت تردد مردم شریف کرج برگزار شد.
ساعت 6 صبح روز پنجشنبه گذشته آب رودخانه فصلی دلمبر که پشت سازه ذخیره آب جمع شده بود، سرریز و باعث آب گرفتگی دانشگاه خوارزمی شد.
در این روز دانشگاه خوارزمی میزبان پنج هزار داوطلب آزمون نظام مهندسی بود.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.