به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه اختراعات، ابتکارات ، آثار علمی ، ادبی و فرهنگی دانش آموزان شهرستان ساوجبلاغ به نمایش گذاشته شده است.
حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری امام جمعه ساوجبلاغ در آئین افتتاح دستاوردهای دانش آموز با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب بعد از 40 سال این است که آمریکا با تحریم نتوانسته مانع از پیشرفت و فعالیت نوجوانان و جوانان ایرانی شود.
فرماندار ساوجبلاغ در این مراسم نیز ضمن دعوت از مردم و دانش آموزان برای حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: دشمن تلاش کرده تا با جنگ نرم مانع از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شود.
ابوالقاسم پالیزگیر با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: در سال 57 نرخ باسوادی در این شهرستان ساوجبلاغ کمتر از 47 درصد بود اما اکنون به نزدیک صد درصد رسیده است.
وی گفت: چهلمین سالگرد انقلاب افتخار به گذشته و امید به آینده را نشان می دهد و گواه آن در این شهرستان وجود یک هزارو 200 واحد تولیدی و اشتغالزایی است.
پالیزگیر افزود: آنچه امروزه سبب نارضایتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلام شده،
پیشرفت های بی نظیرجوانان در زمینه های هسته ای،‌ علمی، پزشکی و فناوری هوا و فضا است.
رئیس آموزش و پرورش ساوجبلاغ از اجرای سرود یک هزار نفری دانش آموزان در روز 12 بهمن در مصلی نماز جمعه شهر هشتگرد خبر داد.
محمود پایکاری گفت: این سرود همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم نیز اجرا خواهد شد.
در پایان با حضور حجت الاسلام محمد اسماعیل فاضل فرد یکی از شاگردان امام خمینی(ره) و پدر شهیدان فاضل فرد خودرو طلوع 67 به نیت 67 شهید دانش آموز شهرستان ساوجبلاغ که توسط دانش آموزان هنرستان موفقیان اختراع شده بود رونمایی شد.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.