به گزارش ایرنا، حمید درفشی روز سه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس که با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد، افزود: این پروژه از مصوبات سفر رییس جمهوری به استان البرز است که بالغ بر 600 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن یافته اختصاص یافت.
وی ادامه داد: زمینی که برای ساخت این بیمارستان اختصاص دادند مناسب و کافی نیست بنابراین در صحن علنی شورای شهر فردیس درخواست توسعه زمین برای بیمارستان ارائه شد.
وی اظهار داشت: زمین بیمارستان یک و نیم هکتاراست که باید به حدود پنج هکتار افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از شورای اسلامی شهر فردیس خواست توسعه زمین بیمارستان را مصوب کند.
درفشی با اشاره به تامین منابع مالی بیمارستان 320 تختخوابی فردیس افزود: منابع این بیمارستان از طریق وزارت بهداشت و بانک ها تامین می شود و برای هر تخت حدود 7 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
در آبان ماه سال 95 در سفر رئیس جمهوری به استان البرز 600 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان اختصاص داده شد که بخشی از این مبلغ به صورت اوراق بهادار پرداخت شد.
شهردار فردیس در خصوص توسعه زمین بیمارستان دولتی فردیس گفت: در گذشته شهرداری حدود 12 هزار و 400 متر مربع زمین برای ساخت این بیمارستان واگذار کرد و اکنون که تعداد تخت های بیمارستان افزایش یافته در تلاش برای اختصاص زمین بیشتری به آن هستیم.
منوچهرغفاری افزود: وجود دکل های فشار قوی در2 طرف بیمارستان از مهم ترین مشکلات است.
وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خواستار این هستند که معبر شمالی و جنوبی را حذف و به بیمارستان اضافه کنیم که این اقدام کار منطقی نیست.
شهردار فردیس بیان داشت: دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نقشه و مشخصات بیمارستان را برای بررسی بیشتر به شهرداری ارائه دهد.
7413
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.