رحیم بنامولایی که همراه با هیات تجاری به عمان سفر کرده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در جلسات مشترک با بخش خصوصی عمان در حوزه های فنی و مهندسی ، کشاورزی ، مواد غذایی ، تجهیزات پزشکی و دارویی ، نفت و گاز ، پتروشیمی ، مبلمان و صنایع دستی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: هیات تجاری استان های البرز و همدان در جریان این سفر از منطقه آزاد 'صحار' عمان نیز بازدید و از نزدیک با پتانسیل و فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در این منطقه آشنا شدند.
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز همچنین به نشست با مدیران منطقه آزاد صحار عمان اشاره کرد و گفت: در این نشست زمینه های صادرات محصولات کشور و نیز واردات مجدد از طریق این منطقه آزاد مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.
* عمان پل ارتباطی مناسب برای وصل شدن به بازارهای آفریقا
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه اظهاراتش ضمن تاکید بر توسعه همکاری های تجاری با کشور عمان از این کشور به عنوان پل ارتباطی مناسب برای وصل شدن به بازار های آفریقا نام برد.
کشور عمان از زیر ساختها، بنادر و مناطق آزاد بسیارخوبی برخوردار است و می تواند پایگاه تجاری مناسبی برای صادرات محصولات ایران قلمداد شود.
اعضای هیات تجاری 40 نفره استان های البرز و همدان با هماهنکی اتاق مشترک ایران و عمان و به سرپرستی روسای اتاق های بازرگانی دو استان به کشور عمان سفر کرده اند.
7411/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.