سخنگو و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارائه اطلاعات دقیق پروژه مترو از سوی شهردار این کلانشهر شد.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو در نطق پیش از دستور در ابتدای صد و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز (یکشنبه 23 دی) برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به وعده‌هایی که در خصوص جدول زمانبندی راه اندازی ایستگاه های خط 2 مترو به شهروندان ارائه می شود، باید مشخص شود که آیا این وعده عملیاتی است یا خیر؟ چرا که حفظ سرمایه اجتماعی و اعتماد شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی از شهردار کرج تقاضا کرد گزارشی با محورهای پیش‌بینی هزینه‌های راه اندازی خط 2 ، منابع مالی پیش‌بینی شده، ظرفیت سالانه شهرداری برای تزریق مالی به پروژه و در نهایت زمان دقیق افتتاح ایستگاه ها را به شورا ارائه کند تا تصمیم گیری لازم برای آن به عمل آید. 

عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در ادامه گفت: چنانچه این پروژه اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی نیاز دارد، ما در پروسه 4 ساله و هر سال 1000 میلیارد تومان به مترو تزریق کنیم تا کار یکسره شود اما اگر بناست این پروژه تا 20 سال آینده نیز به سرانجام نرسد و ما همه ساله چند ده میلیارد تومان از سرمایه های شهر را به آن تزریق کنیم، باید گفت که کار بیهوده‌ای است.

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) و سوء مدیریت احتمالی در این مرکز درمانی، از استاندار البرز و همچنین شهردار کرج تقاضا کرد که مسائل مربوط به این مجموعه را به دقت مورد بررسی قرار دهند تا دامنه مشکلات گسترده‌تر نشود و همچنین بتوان از آن به نفع شهر و در راستای رفع نیازهای درمانی استفاده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.