به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران کل استان که با
هدف تعیین راهبردهای عملیاتی برگزار شد، افزود: اکنون حدود 6 هزار نفر در بخش های مختلف گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی البرز مشغول به کار هستند.
وی ادامه داد: این استان ظرفیت های طبیعی ارزشمندی دارد که می توان با توسعه سرمایه گذاری داخلی و خارجی آنها را شکوفا کرد.
شهبازی گفت : کارگروهی برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان البرز تشکیل شده که تلاش می کنیم این اقدام بزرگ امسال عملی و اجرایی شود.
استاندار البرز با اشاره به مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی در این استان گفت: در برخی استان ها برای تحقق برنامه ها و مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که انتظار می رود در البرز نیز با الگوبرداری صحیح این امر اجرایی شود.
وی با بیان اینکه واحدهای بزرگی در حوزه تولید و صنعت در البرز مستقر هستند، افزود: این واحدها علاقه مند به اجرای مسئولیت های اجتماعی در البرز هستند که انتظار می رود با انسجام و هم افزایی بتوان این ظرفیت را به نحو مطلوب مورد بهره برداری قرار داد.
شهبازی هدف از نشست امروز با مدیران کل استان را، رسیدن به یک اجماع کلی برای سیاستگذاری و تصمیم گیری صحیح و ریل گذاری در مسیر رشد و توسعه استان دانست.
وی از این گونه نشست ها به عنوان اتاق فکر استان یاد کرد و گفت: موضوعاتی در حوزه صنعت، خدمات، صادرات، استفاده از فن بازارها در تولید شغل، رفع مشکلات واحدهای بزرگ، راستی آزمایی آمارهای ارائه شده از مباحث مطروحه است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.