ابوالفضل اینانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس نشست های متعدد با مسئولان استانی از جمله معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون داخلی و امور شوراهای اسلامی مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان برگزار شد.
وی اظهار داشت: نشست با اعضای شورای تامین شهرستان ، امام جمعه فردیس و اعضای و شهردار فردیس برای بررسی علل و ریشه اختلاف ها در شورای شهر از دیگر اقداماتی است که طی روزها و ماه های اخیر انجام شده است.
فرماندار فردیس گفت: اختلاف نظرهای شدید در شورای شهر فردیس سبب رکود و اختلال در روند اجرایی شهر و شهرداری شده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.
وی تاکید کرد: دراین نشست ها بر تعامل و وحدت برای تسریع در روند کارهای اجرایی و کنار گذاشتن اختلاف ها مورد تاکید قرارگرفت.
وی ادامه داد: به همین منظور تذکراتی به اعضای شورای شهر و شهردار فردیس داده شد چراکه که شاهد عدم رعایت موارد قانونی توسط این مجموعه هستیم .
اینانلو یادآور شد: فرمانداری فردیس گزارش در زمینه فعالیت مجموعه مدیریت شهری فردیس به استاندار البرز ارسال کرده است .
وی اظهار داشت: در صورت ادامه بی توجهی شورای شهر و شهرداری فردیس به موازین قانونی، اقدامات لازم قانونی در خصوص مدیریت شهری فردیس اعمال می شود.
فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: گرچه تمایلی به اعمال مواردی چون سلب عضویت برخی اعضای شورای شهر فردیس وجود ندارد اما در صورت ادامه این روند، ناچار به اجرای مقررات طبق وظایف قانونی هستیم.
شهر 500 هزار نفری فردیس از سال 96 دارای مدیریت مستقل شهری شده و اولین شورای اسلامی شهر را تجربه می کند.
شورای شهر فردیس دارای 9 عضو است که در ماه های گذشته اعضای آن و شهردار دچار اختلاف شدید شده اند.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.