رضا لشینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حال نقش خیرین روستای رامجین در کمک به این خانواده ها برجسته بوده است.
وی اظهار داشت: خیران مرکز نیکوکاری روستای رامجین از ابتدای سال‌جاری تاکنون در امور مختلف معیشتی به‌ ویژه مسکن، جهیزیه، درمان و اعطای سبد کالای فصلی درمجموع با پرداخت 13میلیارد ریال بخشی از نیازهای مددجویان کمیته امداد البرز را برطرف کردند.
وی ادامه داد: 30 درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.
لشینی، بهره‌گیری از ظرفیت خیران محلی برای رفع نیازهای مددجویان ساکن در محله‌ها را ازجمله اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری محله محور برشمرد و بیان داشت: مساحت واحدهای مسکونی اهدایی به مددجویان روستای رامجین بین 60تا 70 مترمربع است.
وی با اشاره به اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستورکار کمیته امداد قرار دارد یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت 3557 و تلفن همراه 0263557 همچنین شماره‌گیری # 026*8877* استفاده کنند و از مزیت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز حدود 35 هزار نفر مددجو زیر چتر حمایتی دارد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.