سرهنگ غلامعلی شرق روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: باتوجه به اینکه برابر قانون جریمه های رانندگی 60 روز بعد ازصدور 2برابر می شود تعدادزیادی از خودروها دارای خلافی با رقم های بالا بودند.
وی اضافه کرد: طبق قانون چنانچه درمدت مقرر جریمه ها پرداخت نشود این رقم 2 برابر می شود و سبب پرداخت نکردن مبلغ جریمه توسط مالکین خودروها می شود که این فرصتی طلایی برای پرداخت این جریمه ها شده است .
شرق گفت: باتصویب مجلس شورای اسلامی مبنی برایجاد فرصت بر مالکین خودروها برای پرداخت جریمه این امکان فراهم شد تا جریمه های بالای 10 میلیون ریال کاهش یابد.
وی خاطرنشان کرد: با استعلام پلیس از خودروها، مشخص شده که آمار جریمه بالای 10 میلیون ریال خلافی افزایش یافته که طبق تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ابلاغیه سال 1390 این خودروها توقیف می شودکه این فرصتی برای پرداخت این جریمه ها بود.
وی تاکید کرد: در فرصت باقیمانده، مالکان خودروها می توانند از طریق سایت راهور120 و بانک ملی و قوامین جریمه های خود را پرداخت کنند درغیر این صورت جریمه 2 برابری آن ها مجدد محاسبه می شود.
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان البرز یادآور شد که رانندگانی که مبلغ جریمه خودرو آنها بیش از 10 میلیون ریال باشد به صورت پیامک اعلام تا ظرف یک ماه تسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند درغیر این صورت خودرو توقیف می شود.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.